REGULAMENTUL PROGRAMULUI VISA INFINITE

SERVICII DE ACCES, PROTOCOL ȘI CONCIERGE

Art. 1 – INFORMAȚII GENERALE

Programul „VISA INFINITE – Servicii de acces, protocol & concierge” reprezintă o facilitate intrinsecă a oricărui card de credit sau debit VISA INFINITE eliberat în România de către una din băncile emitente a acestor carduri. Programul nu constituie o campanie publicitară sau promoție publicitară ci se încadrează în sfera beneficiilor atașate cardurilor înscrise în program.

1.1. Programul „VISA INFINITE – Servicii de acces, protocol & concierge” (denumit în continuare „Programul”) este realizat în numele și pentru Visa Europe Services Inc. de către CONSIERGO S.A., numită în continuare “Organizator”.

1.2. La acest Program participă orice card de credit sau debit VISA INFINITE eliberat în România.

1.3. Programul se vă desfășură conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți deținătorii actuali și viitori de carduri de credit, debit VISA INFINITE eliberate în Romania de către una din Bănci.

1.4. Prin participarea la acest Program, se prezumă cunoașterea prezentului Regulament și acordul posesorului/utilizatorului, inclusiv a posesorilor viitori. Posesorii cardurilor se obligă să respecte și să se conformeze tuturor termenelor, condițiilor și prevederilor prezentului Regulament.

Art. 2 – DURATA ȘI LOCUL DE DESFĂȘURARE

2.1. Programul este valabil și se desfășoară atât pe teritoriul României cât și în afara ei pentru serviciile de asistenta personalizata și lifestyle numite concierge.

2.2. Pentru Saloanele VIP – Terminal Curse Externe, zona „Finger” și Salon VIP – Terminal Curse Interne din Aeroportul International Henri Coandă, programul se desfășoară strict pentru Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni.

2.3. Programul vă începe pe data de 1 octombrie 2024 și vă dura până la 30 Septembrie 2025.

Art. 3 – REGULAMENTUL

3.1. Regulamentul este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreagă durata a Programului, pe website-ul www.visa.ro.

3.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Programul poate fi mediatizat în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

3.3. Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe desfășurarea Programului cu condiția înștiințării utilizatorilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia precum și cu privire la suspendarea/încetarea/ întreruperea Programului. Orice modificări/ completări aduse prevederilor acestui Regulament precum și oricare alte notificări cu privire la Program vor fi cuprinse în acte adiționale și vor fi disponibile către public pe website-ul www.visa.ro.

Art. 4 – DREPT DE PARTICIPARE

4.1. Programul se adresează exclusiv persoanelor fizice cu vârstă de peste 18 ani deținători de carduri VISA INFINITE emise de una din Băncile emitente din Romania (denumite în continuare carduri „VISA INFINITE”), care accepta termenii și condițiile prezentului Regulament.

Art. 5 – MEDIU DE DESFĂȘURARE

5.1. Programul se vă desfășură atât pe teritoriul României cât și în afara ei pentru serviciile de asistență personalizată și lifestyle numite concierge.

5.2. Pe teritoriul României, respectiv în Saloanele VIP – Terminal Curse Externe, zona „Finger” și Salon VIP – Terminal Curse Interne programul se desfășoară strict pentru Aeroportul International Henri Coandă – Otopeni, București, Romania.

Art. 6 – MECANISMUL DE DESFĂȘURARE

6.1. Condiții specifice ale Programului:

6.1.1. Deținătorii de carduri conform Programului beneficiază de:

  • Servicii de consultanță telefonică/ servicii de concierge în domenii precum Lifestyle & Wellness, Casă și Familie, Turism & Evenimente, Concierge Medical.

– Serviciile de concierge puse la dispoziție sunt disponibile numai pe baza de abonament, oferit gratuit pentru toți deținătorii actuali și viitori de carduri de credit, debit VISA INFINITE eliberate în Romania de către una din Bănci.

– Expertiza și efortul echipei de concierge pentru îndeplinirea solicitărilor deținătorilor de carduri VISA INFINITE sunt acoperite de abonament.

– Abonamentul de concierge acoperă consultanța/sprijinul până la îndeplinirea solicitării.

– Serviciul/produsul solicitat de deținătorii de carduri VISA INFINITE se plătește direct la furnizor sau prin intermediul partenerului de concierge.

– Solicitările sunt nelimitate în cursul unui an, ne puteți suna de câte ori doriți.

– Solicitarea acestor servicii se face apelând la Call Center (004) 0747.410.002 sau email office@visaconcierge.ro.

  • Serviciul de acces PROTOCOL este disponibil în cadrul aeroportului internațional Henri Coandă București, în cele două saloane special amenajate (salon “VIP” – Terminal Curse Externe, zona “Finger” şi Salon “VIP” – Terminal Curse Interne). Acesta se asigură la cererea clienților deținători de carduri VISA INFINITE emise în Romania (denumiți în continuare „Beneficiar”), cu respectarea prezentului Regulament și în concordanta cu regulile de securitate ale aeroportului şi numai în limita disponibilității de care aeroportul dispune în momentul solicitării.
  • Serviciile de acces Protocol și transfer auto vor fi folosite integral pe perioada derulării prezentului regulament, raportarea serviciilor nefolosite nu este posibila.
  • Servicii de transfer auto VIP se efectuează către și de la aeroport prin intermediul unei mașini de tipul Sedan Premium, în număr maxim de 2 transferuri gratuite pe an pentru deținătorul de card împreună cu maxim 1 persoana adițională și maxim 2 bagaje de cala mari sau 2 bagaje de cala medii plus 2 bagaje de cabina
  • Excedentul de bagaje poate atrage după sine refuzul efectuării transferului din partea Organizatorului. La cerere, pentru excedent de bagaje sau echipament sport, posesorul de card poate solicita transfer VAN contra cost
  • Transferul auto VIP este definit că fiind transferul către și din București (punctul de drop off sau pick up este în interiorul liniei de centura București) pentru aeroportul International Henri Coandă, Timișoara pentru aeroportul internațional Traian Vuia, Cluj Napoca pentru aeroportul internațional Avram Iancu Cluj Napoca, Iași pentru Aeroportul International Iași. La cerere, serviciul de transfer auto VIP se poate organiza și din orașele Constanta, Brașov, Sibiu, Galați, Bacău, Suceava, Craiova, Arad către aeroportul, aerodromul sau heliportul aferent fiecărui oraș din aceasta listă (exemplu: din Arad către aeroportul Arad), aceste transferuri făcând parte din cele 2 gratuite incluse în pachetul de beneficii, în limita a 25 km atunci când punctul de drop off sau pick up nu este în interiorul orașului/centurii orașului. Depășirea limitei de 25 km/transfer vă fi suportată de client și numai cu acordul acestuia în prealabil.

6.1.2. Accesul la serviciile de consultanta telefonica în domenii precum lifestyle, îngrijire casa, turism & evenimente și servicii medicale – se face telefonic prin apelarea numărului de telefon (004) 0747.410.002 sau email office@visaconcierge.ro

6.1.3. Accesul la serviciile de acces PROTOCOL – în cadrul aeroportului International Henri Coandă București – este permis numai pentru posesorul cardului și 1 (una) persoana însoțitoare a acestuia. Accesul se face plasând o comanda la numărul de telefon (004) 0747.410.002 sau prin email office@visaconcierge.ro cu cel puțin 48 ore înainte de zborul indicat de acesta. Accesul este gratuit în limita a 2 solicitări/ deținător de card/an.

  • Programul VISA INFINITE este dedicat exclusiv titularului cardului. În cazul în care, în urma raportărilor aeroportului și partenerului de transferuri, se constata absenta acestuia din delegație, serviciile de protocol și transfer se vor factura către titularul cardului, retroactiv pentru toți membrii delegației. Posesorul cardului vă fi înștiințat și daca abaterile continua se vă trece la aplicarea punctului 7 din prezentul Regulament.
  • În cazul în care ulterior titularul cardului nu achita delegația din care nu a făcut parte se rezerva dreptul organizatorului de a refuza delegații viitoare de Protocol și transfer până la achitarea restantelor.
  • Delegațiile care nu respecta componenta (nume, prenume) sau/și numărul de pasageri vor fi refuzate de reprezentanții Protocol, deoarece toate formalitățile de frontiera sunt efectuate anterior sosirii/plecării.
  • Numărul maxim de invitați admiși în delegație, gratuit, este de 1 invitat. Posesorul cardului poate solicita mai mulți invitați în delegație, contra cost. În aceasta situație numărul maxim de persoane admise în delegație este de 4 (posesorul cardului plus maxim 3 invitați), costurile suplimentare fiind facturate și achitate de posesorul cardului.
  • Cererile pentru serviciile de protocol se pot prelua cu minim 48 ore înainte de decolarea sau aterizarea zborului, conform regulamentului beneficiilor VISA INFINITE.
  • Este interzisă comunicarea directă cu Serviciul Protocol în numele CONSIERGO S.A., fară a respecta procedura detaliată în acest Program. Contactarea directă se face pe propria răspundere cu suportarea directă a cheltuielilor și implicațiilor, fară răspunderea CONSIERGO S.A.
  • Anularea serviciilor de protocol pe aeroport se poate face cu minim șase ore înaintea zborului prin apelarea telefonică a serviciului de concierge. În cazul depășirii termenului de anulare sau în cazul neprezentării, serviciile de protocol vor fi considerate efectuate.
  • În cazul pasagerilor pentru care se solicită servicii de protocol pe aeroport cu mai puțin de 24 ore înainte de ora programată a cursei cu care călătoresc, aeroportul aplică o taxă de urgență în valoare de 200 lei / pasager. Această taxă va fi suportată de către titularul cardului, va fi facturată și achitată anterior efectuării zborului, nefiind inclusa în beneficiile programului VISA INFINITE. Și în aceste condiții, serviciile sunt supuse disponibilității.
  • Disponibilitate înseamnă disponibilitatea confirmată și comunicată de Serviciul de Protocol către CONSIERGO S.A. și nu disponibilitatea generală a aeroportului.
  • Facturarea serviciilor suplimentare atunci când este cazul (de exemplu: taxă de urgență) se va face întotdeauna pe numele titularului cardului.
  • Nu se preiau solicitări de Protocol și transfer auto de la/către aeroport în zilele de sărbători legale cu efectuare în aceleași zile (exemplu: solicitare în ziua de 25 decembrie pentru ziua de 25 decembrie sau 26 decembrie), solicitările cu efectuare în zilele cu sărbători legale se fac anterior acestor zile pentru o bună organizare.
  • Transferul de la/către aeroport este definit ca având un punct de plecare și un punct de destinație, nu sunt permise opriri intermediare pentru care furnizorul de servicii solicită costuri suplimentare neacoperite de programul Visa și care ar putea perturba activitatea și punctualitatea transportatorului.
  • Anularea sau modificarea transferurilor auto (oră, adresă, număr pasageri etc.) se poate face fără taxarea serviciului până la data și ora menționate pe confirmare și cu minim 24 ore în zilele de sărbători legale. După termenul respectiv, confirmarea modificărilor nu este garantată și, în cazul anulării, cursa este considerată efectuată.
  • Fiecare transfer auto beneficiază de 10 minute de așteptare gratuite. Transferurile pentru preluarea din aeroport se vor rezerva cu ora de zbor și au 60 min de așteptare incluse, transportul cu autovehicul VIP la și de la aeronave, atunci când este necesar, este în grija aeroportului iar alegerea autovehiculului nu cade în responsabilitatea Organizatorului, este independent de acesta și depinde de gradul de încărcare al aeroportului, disponibilitatea mașinilor VIP, mărimea delegației.
  • Orice situație neprevăzută întâmpinată în desfășurarea serviciilor de concierge, protocol, transfer va fi imediat sesizată serviciului de concierge la Call Center (004) 0747.410.002 , astfel încât serviciul de concierge să poată interveni imediat, în timp util. Orice sesizare venită ulterior desfășurării serviciului nu va garanta rezolvarea favorabilă a sesizării.

6.2. Posesorii de carduri VISA INFINITE vor beneficia de acces gratuit în Saloanele VIP, pe o durată de maxim 1 oră și de următoarele produse:

– Diverse sortimente de cafea, băuturi răcoritoare, dulciuri și snacks-uri

– Acces gratuit la internet wi-fi;

– Acces la fax, copiator și cablu tv intern și internațional. Deținătorii de card VISA INFINITE se obligă să achite contravaloarea eventualelor utilități (facilități) consumate în afara serviciilor de protocol prevăzute în prezentul Regulament.

Accesul gratuit în Saloanele VIP se poate extinde și invitaților deținătorului de card VISA INFINITE ce au făcut parte din delegație. Accesul copiilor cu vârstă de până la 2 (doi) ani neîmpliniți ce îl însoțesc pe participant va fi gratuit. În cazul în care se părăsește Salonul VIP dedicat și se folosește alt Salon, CONSIERGO și aeroportul prin Serviciul de Protocol nu își asumă nicio răspundere pentru intrazieri, pierderi de avion etc, decizia este pe propria răspundere a pasagerului. Comanda pentru accesul la serviciile de acces PROTOCOL și transport cu autovehicul VIP va conține, în mod obligatoriu, următoarele informații:

 − Nume și prenume solicitant deținător card VISA INFINITE

− Număr de telefon de contact pentru eventuale detalii ale activității

− Email de contact pentru eventuale detalii ale activității

− Data desfășurării activității de protocol

− Număr cursă aeronautică și companie aeriană

− Ora decolare/aterizare − Componența nominală a Delegației (serviciul de acces PROTOCOL NU poate fi extins de către deținătorul de card VISA INFINITE către alte persoane, numele acestuia trebuind să se regăsească întotdeauna pe lista de delegați iar delegații trebuie să facă parte din familia acestuia sau parteneri de afaceri). Serviciile de protocol se acorda doar deținătorilor de card VISA INFINITE și invitaților acestora cu condiția ca aceștia să dețină bilete de călătorie valabile.

6.3. Dacă nu este altfel stabilit de către CONSIERGO S.A., accesul în Saloanele VIP din Aeroportul Internațional Henri Coandă va fi permis posesorilor de carduri VISA INFINITE emise de Bănci pe toată durata Campaniei potrivit prevederilor Art. 6.2 de mai sus, pe cheltuiala Organizatorului.

Art 7 – LIMITAREA RĂSPUNDERII

7.1. Organizatorii sunt îndreptățiți să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea VISA sau a acestui Program.

7.2. Organizatorii Programului nu vor avea nicio răspundere și nu vor putea fi implicați în niciun litigiu în ceea ce privește eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către deținătorii de carduri VISA INFINITE – Beneficiari ai acestui program.

Art. 8 – PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

8.1. Organizatorul se obligă să păstreze confidențialitatea datelor cu caracter personal ale participanților la Program și să respecte prevederile din Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumită în continuare „Legea nr. 677/2001”) precum și oricare prevederi legale aplicabile.

8.2. Prin participarea la Program participanții – deținători de carduri – sunt de acord în mod expres cu prevederile prezentului Regulament, inclusiv cele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, și anume că numele, prenumele, codul BIN atașat cardului VISA care face obiectul Programului să fie prelucrate pentru că aceștia să fie verificați și validați că participanți în cadrul Programului.

8.3. Organizatorul se obliga să nu dezvăluie datele cu caracter personal niciunei terțe părți, cu excepția partenerilor săi contractuali și doar pentru scopurile menționate în cadrul prezentului Regulament.

8.4. Datele personale menționate mai sus pot fi dezvăluite (i) deținătorilor de carduri participanți la Program, la solicitarea acestora, (îi) autorităților, în conformitate cu prevederile legale, (iii) partenerilor contractuali ai Organizatorului pentru scopurile prezentului Regulament.

8.5. La solicitarea scrisă, semnată și datată a deținătorului unui card VISA INFINITE participant în cadrul Programului și trimisă către Departamentul Relații Clienți a CONSIERGO S.A., Str. Erou Iancu Nicolae , nr. 147, Voluntari, Ilfov, odată pe an, în mod gratuit, CONSIERGO S.A. va confirma dacă procesează sau nu datele persoanei respective sau vă înceta prelucrarea acestora. Mai mult, CONSIERGO S.A. la solicitarea deținătorilor de carduri VISA INFINITE participanți la program va corecta, updata, bloca, șterge sau va transforma în date anonime toate datele utilizate cu încălcarea prevederilor Legii nr. 677/2001.

8.6. Organizatorul vă prelucra datele personale ale solicitanților și participanților pe durata Programului și pentru o perioada de 30 zile după încetarea Programului în ceea ce privește datele personale ale participanților.

8.7. Organizatorul vă respecta toate drepturile acordate participanților la Program de Legea nr. 677/2001 , respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de a se opune ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, precum și dreptul de a se adresa justiției.

8.8. Adresa de primire a cererilor legate de date personale este Departamentul Relații Clienți a CONSIERGO S.A., Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 147, Voluntari, Ilfov sau prin transmiterea unui mesaj electronic la adresa de email office@consiergo.ro

Art. 9 – ÎNCETAREA / ÎNTRERUPEREA PROGRAMULUI. FORȚĂ MAJORĂ

9.1. Programul poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevăzute în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința să, de a asigura desfășurarea în bune condiții a Programului.

9.2. Forță majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi prevăzut, controlat sau remediat de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voință să și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

9.3. Programul mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendat oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 3.3. de mai sus.

Art. 10 – LITIGII

10.1. Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la program cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Programului se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate în instanțele judecătorești române competente din municipiul București.

10.2. Eventualele reclamații legate de derularea Programului se pot trimite pe adresa Organizatorului în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data apariției temeiului reclamației. După expirarea acestui termen, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio reclamație.

Art. 11 – ALTE CLAUZE

11.1. Deciziile Organizatorului privind Programul sunt finale și aplicabile tuturor deținătorilor de carduri VISA INFINITE participanți la program.

11.2. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea Programului „VISA INFINITE – Servicii de acces, protocol & concierge”. Tentativele de fraudă vor conduce la pierderea beneficiilor deținătorului de card VISA INFINITE.

11.3. Dacă sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat beneficierea de invitație în cadrul Programului, încălcând prevederile prezentului Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere dezdăunarea integrală, ce are legătură cu o asemenea încălcare și de a acționă în instanță respectivele persoane, atât prin acțiuni civile, cât și prin plângeri penale, în vederea recuperării prejudiciilor cauzate.