Concierge pentru Birouri si Resedinte
Angajatii fericiti determina chiriasi fericiti, iar chiriasi fericiți inseamna o rata mare de retentie a chiriasilor.
Pentru proprietarii si administratorii de proprietati, serviciile de concierge fac cladirile lor mai comercializate, oferind un avantaj competitiv, facandu-le mai atractive.
In intreaga lume, de la Londra la Sydney, serviciile de concierge devin o necesitate intre serviciile oferite de proprietari chiriasilor.
• retentia chiriasilor; reducerea ratei de inlocuire a chiriasilor
• cladiri mai atractive, vandabile
• serviciile de concierge, eficiente din punct de vedere al costurilor, pot fi implementate rapid in proprietate, fara investitii costisitoare
• rezolvarea cererilor neobișnuite venite din partea chiriasilor
• retentia angajatilor, reducerea absenteismului si cresterea productivitatii
• timpul pe care angajatii il petrec in birourile lor astazi face ca popularitatea acestor servicii sa creasca
• apelarea la un singur furnizor pentru o gama larga de solicitari
- rezolvarea solicitarilor de zi cu zi cu un consum redus de timp si stress:
- reducerea presiunii de a planifica, a cauta solutii
- eliminarea partii epuizante a negocierilor
- solutii personalizate
- optimizarea cheltuielilor
- timp astfel incat sa se concentreze pe afacere
- Restaurante: recomandari, rezervari
- Servicii de transfer
- Cereri de ultim moment
- Recomandare activitati si experiente de weekend pentru membrii familiei, oaspeti, copii
- Organizarea de vizite culturale, turistice pentru oaspeti
- Aranjamente pentru mese de afaceri
- Bilete la evenimente culturale, sportive
- Flori si cadouri
- Cumparaturi de sarbatori
- Ingrijire, frumusete
- Servicii de informare si de urgenta
- Planificarea petrecerilor si evenimentelor
- Rezervari si recomandari hotel