În contextul actual, angajaţii tăi sunt din ce în ce mai afectaţi de lipsa unei limitări fizice între programul de muncă şi cel de acasă, de lipsa siguranţei şi sprijinului, de lipsa interacţiunii sociale cu echipa. Îşi încep ziua de muncă mult mai repede, fără să mai piardă timpul în trafic, dar, de fapt, încep munca efectivă mult mai greu. Le lipseşte cafeaua de dimineaţă cu colegii, unde împărtăşeau ce au mai făcut în seara precedentă. Îi afectează această contopire a vieţii profesionale cu cea personală, inevitabilă într-un context al muncii de acasă, mai ales în cazul celor care au copii. Se concentrează mai greu şi duc mai greu sarcinile la bun sfârşit. De multe ori, nu mai simt că fac parte din aceeaşi echipă, care munceşte pentru aceleaşi obiective, pentru că şedinţele online nu reuşesc să compenseze restul orelor din programul de muncă pe care le petrec singuri, în faţa ecranului. Ecranul laptopului nu transmite la fel emoţia şi energia din birou.

 

Tranziţia de la pachetul de beneficii bazat pe activităţi la pachetul de beneficii bazat pe lifestyle

Contextul pandemiei a adus cu sine schimbări majore în modul în care privim beneficiile la locul de muncă. Abonamentul la sală, reducerile la restaurante şi biletele la evenimente au căzut pe o poziţie destul de inferioară în topul beneficiilor de interes pentru angajaţii tăi.

În schimb, creşte interesul pentru echilibrul dintre viaţa profesională şi cea personală, pentru un stil de viaţă care să ia în calcul şi confortul psihic şi emoţional.

Noul context a schimbat semnificativ şi perspectiva angajatorilor – cultura organizațională pe care dorim să o promovăm nu se mai poate transmite prin amenajarea biroului, săli pentru relaxare, masaj la birou sau alte facilități cu care am contribuit la starea de bine a angajaților noștri.

Prin urmare, cum ne adaptăm şi cum ne menţinem angajaţii fericiţi în perioada următoare?

Doar pentru că majoritatea angajaţilor lucrează de acasă nu înseamnă că nu mai poţi oferi un pachet de beneficii relevant şi valoros.

Da, participarea la diverse activităţi sportive de grup şi menţinerea unui stil de viaţă monden nu mai sunt priorităţi pentru angajaţii tăi. Dar cum rămâne cu sănătatea lor psihică, cu confortul oferit de siguranţa zilei de mâine şi cu sentimentul de apartenenţă la echipă?

Provocările actuale dovedesc că doar cei care înţeleg ce înseamnă relaţia dintre companie şi angajat vor face cu adevărat diferenţa. În ce constă aceasta? În empatie. În a face angajatul să simtă că eşti cu adevărat lângă el, că îl sprijini în noile probleme cu care se confruntă, că îi înţelegi contextul şi îi oferi soluţii valoroase. Că îl ajuţi să privească ziua de mâine cu mai puţin stres şi mai mult optimism.

De aceea, în momentul de faţă, este vital să implementezi în compania ta instrumente care să vină în ajutorul angajaţilor. Chiar şi acest context, investiţia în employer branding este, în continuare, una dintre cele mai importante investiţii pe care trebuie să le faci în compania ta.

 

Valoarea serviciilor concierge în pachetul de beneficii ale angajaţilorEmployee Care by Consiergo

Serviciile Employee Care by Consiergo (link pagina prezentare servicii) oferă angajatului beneficiul de a avea un sprijin constant, nelimitat, indiferent de cerinţe. Alegând aceste servicii, creezi valoare atât pentru companie, cât şi pentru angajaţi – le salvezi timpul, banii şi le îmbunătăţeşti echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională.

Cum am creat noi acest pachet de servicii? Pornind de la stilul de viaţă şi nevoile angajatului în contextul actual. Apoi, am scos cuvântul „nu se poate” din vocabular şi am adăugat câteva atribute foarte importante: oriunde, oricând, orice (Pentru că Wish – Say – Get, nu-i aşa?). Indiferent dacă e vorba de o urgenţă sau de o provocare care ţine de limita de timp sau deplasare, echipa Consiergo vine în sprijinul angajaţilor oricând, prin serviciile Employee Care:

Familie şi casă: O oră liberă în plus poate însemna foarte mult într-o zi în care nu mai trebuie ridicate hainele de la spălătorie, făcute cumpărături, ridicată maşina de la spălătorie sau service, să găsești un instalator pentru robinetul ce curge sau un reparator pentru mașina de spălat.. Defapt, tot trebuie făcute, dar le face altcineva. O sarcină în minus pe lista zilnică este egală cu relaxarea mentală și fizică.

Îngrijirea copiilor şi educaţie: Nevoile și dezvoltarea copiilor sunt mereu pe primul loc, fie că vorbim de acces la experţi din educaţie pentru şcolile locale sau internaţionale, profesori pentru meditaţii sau hobby, bone, psihologi, medici pediatri, sau chiar de dezvoltarea unui plan customizat de activitate pentru timpul liber. Și evident, cu toții ne dorim să le oferim cele mai bune opțiuni viitoarei generații.

Suport vârstnici: Când vine vorba de îngrijirea bunicilor sau a părinților, nimic nu e prea mult sau prea greu. Ne-au oferit același lucru la rândul lor, acum e momentul să-i răsplătim. Consiergo oferă sprijin în îngrijirea lor prin servicii de livrare mâncare şi medicamente, testări medicale la domiciliu, recomandări medicale, recrutare personal de îngrijire, recomandări de cămine pentru vârstnici sau transfer auto, în siguranţă, oricând este nevoie.

Servicii premium: Angajaţii tăi vor simţi că fac parte dintr-un club VIP atunci când vor beneficia de asistenţă la aeroport sau servicii de management la destinaţie – achiziţie bilete de avion, identificare cazări şi rezervări.

 

Ce se întâmplă când oferi servicii concierge ca parte a pachetului de beneficii?

Te diferenţiezi cu adevărat de ceilalţi angajatori din piaţă.

Trăim în secolul vitezei. Suntem, cu toţii, mai ocupaţi ca oricând. Angajaţii tăi cei mai valoroşi sunt cei care se implică activ şi îşi îndreaptă toată atenţia spre sarcinile lor profesionale. Dar cum rămâne cu viaţa lor personală? În acest context, să le oferi servicii concierge în pachetul de beneficii nu mai este un lux – devine o necesitate. Majoritatea companiilor din Silicon Valley şi giganţii Netflix şi Facebook au înţeles asta şi o fac deja, de câţiva ani buni. Tendinţa aceasta se va simţi din ce în ce mai pregnant şi la noi, în perioada următoare.

Eşti cu adevărat apreciat de către angajaţi.

Serviciile de Employee Care by Consiergo sunt o cale uşoară şi integrată prin care poți oferi beneficii care au impact real în viaţa angajaţilor tăi:

  • Angajaţii şi familiile lor se vor bucura de ajutor, de siguranţa unui sprijin constant şi de o stare psihică mai bună – mai puţin stres, mai puţină îngrijorare, mai multă relaxare;
  • Angajaţii tăi vor simţi că fac parte dintr-o echipă care se preocupă pentru bunăstarea lor, îi respectă şi îi apreciază cu adevărat.

Creşti productivitatea şi loialitatea. Peste 75% dintre angajaţi rezolvă sarcini ce ţin de viaţă personală în timpul programului de lucru. De eliberarea programului angajaţilor beneficiezi şi tu, ca angajator – vei observa o creştere semnificativă în nivelul productivităţii şi eficienţei în munca angajaţilor tăi. Şi, cel mai important dintre toate, vei observa o creştere a gradului de loialitate – se vor gândi de două ori înainte să plece de la un loc de muncă ce le oferă beneficii atât de valoroase.

 

Ce companii pot beneficia de serviciile Employee Care by Consiergo?

Orice companie. Nu exista o limită de număr de angajaţi, de poziţionare geografică sau de domeniu de activitate. Suntem aici, 24/7, pentru fiecare angajat din România.

 

Cum aduci serviciile Employee Care by Consiergo în compania ta?

Împărtăşeşte-ne câteva detalii despre compania ta și stilul de viață al angajaților tăi, iar noi îți vom propune cel mai potrivit pachet de servicii pentru compania ta. Vei plăti un cost lunar fix, pe bază de abonament (link pagina web cu detalii) în funcție de numărul angajaților.

Solicitările angajaților tăi nu sunt limitate ca număr.

Te-am convins? Scrie-ne detaliile tale de contact și îți promitem că revenim spre tine în cel mai scurt timp posibil.

Vezi detalii aici: https://consiergo.ro/employeecare.html