book cover

IMPLEMENTARE A
SERVICIULUI
DE CONCIERGE

PENTRU ANGAJATI

Crearea unei culturi a grijii, a unui mod intelligent de a retine oamenii valorosi.

DESPRE NOI

Infintata in 2011 ca o companie de concierge, in continuare suntem singura companie full-service de concierge, cu puternice conexiuni atat locale cat si internationale.

Managementul solicitarilor de lifestyle 24/7

Mii de clienti si de soliticari in fiecare an

Contracte incheiate cu peste 200 de furnizori si specialisti, pe plan national si global

PERSPECTIVA ASUPRA VIETII

Pana in 2025, 75% dintre angajati vor fi “mileniali”.
Companiile au nevoie sa inteleaga faptul ca acesti “mileniali” vor o functionalitate diferita si au asteptari diferite de la locul de munca, beneficii care sa demonstreze cultura grijii.

O piata a muncii si de afaceri competitiva

Situatii de pandemie

Lucrul de acasa

INCONVENIENTELE ANGAJATILOR

Stresul vietii cotidiene

Mai putin timp pentru placerile vietii

Suprapunerea vietii personale cu munca

Suprasolicitarea nevoilor casnice

Linia subtire dintre viata personala si cea personala

Alte asteptari de la locul de munca

INCONVENIENTELE COMPANIEI

Un studiu efectuat de salary.com a ajuns la concluzia ca75% dintre angajatiau grija de nevoile personale si familiale in timpul orelor de lucru, irosind 2.9 ore pe zi.

Angajament redus

O concentrare scazuta asupra sarcinilor de lucru

Productivitate scazuta

CUM FUNCTIONEAZA

Prin intermediul aplicatiei mobile Consiergo - Companiei i se permite accesul in numele angajatilor, la aplicatia mobila de concierge & un ghid complet pentru implementare (training, clipuri video cu studii de caz pentru intranet)

Acces diferentiat pe categorii de angajati pe baza unui cod de acces

Preluarea solicitarilor direct in CRM. Compania va primi rapoarte in mod regulat in conformitate cu regulile GDPR, ajutant la cunoasterea nevoilor/profilelor angajatilor.

Aplicatia va fi disponibila tuturor angajatilor, la nivel national, putand apela atunci cand au nevoied e asistenta, intre orele 8 - 20, de luni pana vineri.

Lasa-ne datele de contact sa afli toate detaliile

BENEFICIILE ANGAJATULUI

Stim ce gandesti: un concierge este un lux pentru persoanele care stau la hoteluri de cinci stele si iau masa la restaurante cu stele Michelin.

Dar daca iti spunem ca serviciile de concierge ar putea fi un beneficiu pentru angajatii din compania ta? Si nu doar pentru top manageri. Concierge-ul poate deservi toate nivelurile unei organizatii si aproape in orice mediu de lucru.

Cel mai probabil, vei avea mai multe intrebari: Ce este un serviciu de concierge pentru angajati? Ce companii pot oferi servicii de concierge angajatilor lor? Ce servicii ofera? Si, suna grozav pentru angajati, dar ce beneficii au angajatorii oferind acest serviciu?

  • Acces la specialisti de calitate intr-un mod sigur
  • Confidentialitate
  • Reduceri de costuri (interactiunea cu o singura companie)
  • Eliminarea stresului de a face planuri, a cauta si a sarcinilor zilnice care consuma timp
  • Mai mult timp pentru a se bucura de timpul liber
  • Rezolvarea unor solicitari mai putin obisnuite

BENEFICIILE COMPANIEI

Intreprinderile mici sau corporatiile mari beneficiaza de aceste servicii, deoarece ele permit angajatilor sa se concentreze pe sarcini care sunt productive, lasand sarcinile personale si de familie, consumatoare de timp, sa fie rezolvate de serviciul de concierge cu care angajatorul colaboreaza.

Companiile ofera servicii de concierge pentru a imbunatati starea de sanatate si pentru a reduce stresul angajatilor.

Organizatii care doresc sa ofere sprijin angajatilor care lucreaza de acasa si cele care se concentreaza pe bunastarea angajatilor si pe echilibrul vietii personale cu cea profesionala. Organizatii care au nevoie de beneficii alternative la cele actuale care nu isi mai gasesc utilitatea in contextul pandemiei (mersul la sala de sport sau masajul la birou). Organizatii concentrate pe strategiile de recrutare si retentie.

  • Cresterea calitatii vietii pentru atragerea de angajati valorosi
  • Diferentiere
  • Cost eficient, seviciile de consierge pot fi oferite rapid, fara investitii costisitoare
  • Rasplatirea angajatilor prin activitati de concierge oferindu-le un status, timp & acces exclusiv
  • Serviciile de concierge genereaza in medie 200 de minute in plus de productivitate la locul de munca per angajat in fiecare saptamana

Afla mai multe detalii sau inscrie-te!