ConciergeCare = Employees Care

Cum poate un bun concierge să ajute la creșterea implicării angajaților in condițiile actuale?

 

În contextul actual, angajații tăi pot simți mai mult ca niciodată presiunea intercalării vieții profesionale cu cea personală, de familie, mai ales dacă lucrează de acasă. Relația dintre angajator și angajat, construită pe parcursul colaborării, riscă să se piardă acum, dacă ei simt că nu mai sunt în centrul preocupărilor tale ca angajator, că nu le oferi sprijin,  poate părea că nu le mai observi și prețuiești eforturile.

Schimbările în obiceiurile de muncă, așteptările ridicate din partea angajatorilor și încărcarea cu proiecte pot provoca angajaților un stres crescut și pierderea echilibrului între locul de muncă și acasă! Atât managerii cât și angajații găsesc mai puțin timp pentru a avea grijă de sarcinile personale. Studiile arată că 75% dintre angajați au grijă de responsabilitățile personale în timp ce lucrează, uneori petrecând chiar și o treime din timpul lor de activitate pentru rezolvarea acestora.

Fie că e vorba despre timpul alocat pentru reparațiile necesare mașinii personale sau ale locuinței, pentru găsirea unei bone sau a unui psiholog bun pentru adolescenți, un profesor dedicat pentru pregătirea de liceu sau ajutor pentru  părinții în vârstă, Consiergo poate prelua aceste solicitări prin programul special creat pentru angajații tăi – ConciergeCare – un program inovator de sprijin și recompensare pentru angajații tăi, program care inaugurează în România conceptul de cultura a grijii pentru angajați.

ConciergeCare este un nou tip de beneficiu, ce le poate înlocui pe cele tradiționale și care nu își mai găsesc locul în contextul actual (exemple: vacanțe, masaj la birou, săli de sport)  prin care angajatorii își pot recompensa angajații. Obiectivul? O mai bună concentrare pe sarcinile de muncă și o mai bună motivare a oamenilor, indiferent că lucrează de acasă sau de la birou. Prin ConciergeCare crești randamentul angajaților tăi, deoarece le preiei și rezolvi o parte din griji, din solicitările legate de Familie și Casă, Copii și Educație, Grijă pentru Vârstnicii din familie.

Cum funcționează? Extrem de simplu. Prin semnarea unui parteneriat între Consiergo și Compania beneficiară. Astfel, angajatorul va plăti un fee lunar fix prin care acordă angajaților săi acces la o viață cu mai puține bătăi de cap. Orice nevoie sau orice necesitate a acestora  va fi preluată de echipa de Concierge Care.

Avantajul? Angajați mai senini și mai productivi cu până la 200 de minute/ săptămână/angajat.

Accesul la  programul ConciergeCare se realizează prin aplicația mobilă Consiergo APP, care este conectată la un sistem CRM, prin intermediul căreia echipa preia și rezolvă cererile beneficiarilor. Aplicația poate fi accesată la nivel național de către toți angajații, iar aceștia vor primi ajutor ori de câte ori îl vor solicita, nelimitat. Serviciul este oferit la solicitarea angajatului, ori de câte ori are o nevoie,  și nu este un beneficiu taxabil deoarece accesul se face „paușal”, nu există un număr fix de accesări per angajat. Mai mult, poate fi incadrat în bugetul social de 5% dacă este inclus in ROI.

Compania va plăti activitatea și expertiza echipei de concierge pe baza unui fee lunar fix pentru accesul și rezolvarea solicitărilor angajaților prin intermediul ConciergeCare, iar angajații vor plăti doar serviciul propriu zis (bonă, reparația mașinii, profesorul de matematică sau transferul mamei la medic în condiții de siguranță). Totul cu maximă confidențialitate și atenție.