Beneficiul principal al serviciului de concierge  pe care angajatorul il ofera angajatului il reprezinta reducerea timpului si a stresului pe care angajatii il consuma cu rezolvarea solicitarilor de familie si personale.

In contextul pandemiei, al muncii de acasa si al scolii online, acest echilibru a devenit foarte fragil: mai multe ore de lucru, stres crescut si pierderea echilibrului intre locul de munca si acasa!

Studiile arata ca 75% dintre angajati au grija de responsabilitatile personale in timp ce lucreaza, uneori petrecand aproape o treime din timpul lor de activitate pentru sarcinile personale.  Angajatul mediu iroseste mai mult de 2,9 ore pe zi, pentru probleme personale (Salary.com).  Daca o companie ofera un serviciu de concierge angajatului si deci optiunea ca o echipa dedicata sa aiba grija de sarcinile personale in timp ce el lucreaza, este posibil sa nu reduca complet aceste cifre, dar cu siguranta face un pas in directia buna.

O treime din primele 100 de companii din Top Fortune pentru care e cel mai bine sa lucrezi ofera angajatilor servicii de concierge.

In 2025, 75% dintre angajati vor fi Millennials, pentru care timpul personal si beneficiile sunt cele mai importante, iar companiile trebuie sa inteleaga ca ei vor functionalitati diferite si au asteptari diferite de la locul de munca.

Serviciile de concierge oferite angajatilor includ: aranjamente pentru ingrijirea copiilor sau a varstnicilor din familie, servicii auto (”door to door”, service, tractari, spalatorie auto etc.),  servicii ingrijire casa ( electricieni, curatenie, instalatori), dar si  recomandari de petrecere a timpului liber, recomandari de experti educationali si medicali, bilete pentru evenimente culturale si sportive, si alte sarcini pe care angajatii nu au timp sa le faca sau nu doresc sa le faca, ceea ce duce la stres si lipsa de concentrare pe activitatea de birou.
Oferind servicii de concierge, angajatorii beneficiaza de o productivitate crescuta a angajatilor prin reducerea timpului pe care angajatii il petrec in timpul serviciului si care nu are legatura cu munca. Aceste tipuri de beneficii munca / viata ajuta angajatorii in eforturile de recrutare si de mentinere a angajatilor valorosi, crescand satisfactia angajatilor si pastrarea culturii companiei greu incercata in vremurile de pandemie.

Angajatorii contacteaza un furnizor specializat in servicii  de concierge care este un integrator de servicii necesare angajatilor si familiei lui, si care are experienta, cunostintele si echipe dezvoltate sa rezolve astfel de solicitari, cu atentie si confidentialitate. Atat angajatorul cat si angajatul discuta cu un singur partener, firma de concierge, pentru rezolvarea unei palete largi de nevoi.

Angajatorul acopera costul concierge–ului  in timp ce angajatii sunt responsabili pentru cheltuielile reale cu serviciile solicitate (de exemplu: reparatia masinii sau lectia de matematica a copilului).  Implementarea este extrem de simpla prin intermediul aplicatiei mobile de concierge si a unui call center dedicat.

Cu o experienta de aproape 10 ani, mii de clienti si solicitari rezolvate, CONSIERGO este singura companie full-service de tip concierge din Romania, cu un portofoliu impresionant de clienti si furnizori din toate domeniile: Business & Personal, Lifestyle & Wellness, Casa & Administrativ, Recomandari Medicale, Turism & Evenimente.

Pentru angajatii companiilor, Consiergo a lansat conceptul de “cultura a grijii fata de angajat”,  oferind EmployeeCare, un produs cu activitati de concierge din categoriile: Casa si Familie, Copii si Educatie, Ingrijire varstnici.

 

Vizualizeaza articolul pe HR CLUB